Hej. är det någon som har den bredare fjällpanelen, 145mm, på sitt hus och som vill lägga upp en bild. Mitt nybygge blir ganska stort, så jag tycker att 120mm fjällpanel blir "överarbetat".
Göran
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.