H Hygglig #1 Medlem · 2 inlägg 31 jan 2021 10:12 Hygglig Medlem 2 inlägg 31 jan 2021 10:12 #1 Håller på att fixa i sommarstugan och funderade på väggen. Antar man inte isolerar dessa väggar på något sätt? Tanken är att sätta dit 12mm spånskiva och på så sätt få raka väggar. Känns väldigt oisolerat om man tänker va där på vintern. Några tips? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #1800-tal #fix #fixa #hus #vägg
Håller på att fixa i sommarstugan och funderade på väggen. Antar man inte isolerar dessa väggar på något sätt? Tanken är att sätta dit 12mm spånskiva och på så sätt få raka väggar. Känns väldigt oisolerat om man tänker va där på vintern. Några tips?