Gäller ett gammalt badrum, som skall göras om så småningom (1-2 år), med diverse borrhål + plugg i våtzon 1 men som inte ser ut att ha rätt mängd silikon i sig; om ens någon alls. Om där är någon skada bakom är det ju väldigt troligt att den redan är skedd, men jag tänkte ändå försöka förebygga. Vilket sätt är bästa korrigeringen? Dra ut plugg och sen mata på med silikon? Skita i att dra ut pluggarna? Går det ventilera hålen på nå vis som har betydande effekt?
Allt gott! /Olof