Alla plattor i innertaket från 1973 har sprickor mellan dem och det ser inte bra ut.

Går det åtgärda dessa sprickor på något vettigt sätt som håller? Innertaket ser hyfsat ut i övrigt.
Vad gör man annars, sätter nya plattor över dem?
 
  • Spricka mellan vita takplattor från 1973 i ett innertak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Innertak med synliga sprickor mellan vita takplattor i ett rum från 1973.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tretexplattor, lev med sprickor i det materialet......
 
V
Bara att måla och finna sig i skarverna.
 
Eller gipsa över.
 
Kan man skrapa skarvarna, foga och sedan måla. Eller är det lönslöst tror ni?
 
V
Du kan foga med latex men det kommer antagligen att röra på sig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.