Alla plattor i innertaket från 1973 har sprickor mellan dem och det ser inte bra ut.
Går det åtgärda dessa sprickor på något vettigt sätt som håller? Innertaket ser hyfsat ut i övrigt.
Vad gör man annars, sätter nya plattor över dem?
Går det åtgärda dessa sprickor på något vettigt sätt som håller? Innertaket ser hyfsat ut i övrigt.
Vad gör man annars, sätter nya plattor över dem?
Kan man skrapa skarvarna, foga och sedan måla. Eller är det lönslöst tror ni?
Klicka här för att svara


