Du lär inte få till det genom att ta kort och sen köpa samma färg, det kommer synas skillnad. Det är bättre att måla om hela väggen. Små hål lagas med spackel och större hål med typ gipsbruk. Har ingen erfarenhet av det spacklet du länkar till men det brukar stå Max 1mm tjocklek på den typen. Det fungerar men för att få det bra rekommenderas större förpackning och bredare spackelspade. Spackla, slipa, spackla slipa. Sen målar du med rulle över alla skador och ser om det blev bra. Eventuellt behöver du spackla lite mer. Sen målar du hela väggen 2ggr. Rekommenderar att du går till en fackhandel och handlar grejer.