harry73 harry73 skrev:
Vad säger strandskyddet? Får du öht göra något?
ja du vet inte det lär jag kolla upp. men vela få lite ideer :)
 
harry73
För om man inte får göra det behöver du tips på lösningar som ser naturligt ut
 
okej ja jo men dom andra på ön har betongslipers. eller telestolpat m.m olika lösnigar.
 
Fyll upp med sten, ligger kvar för alltid. Natursen har lätt för att rulla in eller upp på land av isen. Stenkross 40 mm- 80 mm är perfekt

Tre barn leker nära en grushög på en isbelagd yta, ett barn sitter i en rostig skottkärra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.