tänkte fixa min baksida som är rätt så gropig. det är ungefär 20x20 meter som ska ha jord och sen gräs på sig.
den är rätt gropig med småkvistar som växer upp ur den. inget gräs alls där.
hur bör jag göra? ska jag fräsa så gott som jag kan först? är ett jäkla jobb iaf.
elelr ska jag bara köpa jord (kan 10m3 räcka?) och kratta ut det själv? hur jobbigt är det?