God kväll! Har läst många trådar här genom åren men detta är mitt första inlägg!! Är i slutfasen av min badrum Tänkte höra om det gör något att det har smetats ut keraseal utanför skarven? Biter fixet lika bra i det som duken? Tack på förhand/fredrik
Tänkte nästan det!! Då förstår jag ännu mer varför det är så viktigt att hålla sig till kanten med limmet...... tack för svaret så här mitt i natten mvh/fredrik
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.