Vita köksskåp mot en nyligen fixad vägg och snirklande kablar till vänster; taket är turkost.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu när dörren och väggen var på plats så kunde jag börja ställa in skåpen igen, det kändes som en framgång att slippa ha dem i vardagsrummet. Men vilken kabeldröm det är till vänster i bild, bara nätverk, högtalare och HDMI och sånt...

• Gilla
Anderscurl och 1 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
[bild]

Nu när dörren och väggen var på plats så kunde jag börja ställa in skåpen igen, det kändes som en framgång att slippa ha dem i vardagsrummet. Men vilken kabeldröm det är till vänster i bild, bara nätverk, högtalare och HDMI och sånt...
Någon som är ofrivilligt med på bild till höger?

• Wow
SC Aero
  • Laddar…
D djanlov skrev:
Någon som är ofrivilligt med på bild till höger?
Tänker du på tjejen i vardagsrummet?

AndersPS AndersPS skrev:
Tänker du på tjejen i vardagsrummet?
Ja

Purre
Förjävligt att skyltdockor måste utstå sådant här!

• Gilla
  • Älska
Appendix och 3 till
  • Laddar…
D djanlov skrev:
Ja
Hon brukar inte säga så mycket, men låt mig berätta att grannarna tittade i smyg när jag borrade hål för sladden 😉

• Haha
  • Gilla
Ossian K Olsson och 4 till
  • Laddar…
Riktigt ljushuvud.

• Haha
  • Gilla
Vemsomhelst2 och 1 till
  • Laddar…
S Senior skrev:
Riktigt ljushuvud.
Det fanns ett huvud med när jag skaffade henne, vet faktiskt inte var det är just nu, men det har levererat bra, gömd i en plastpåse i frysen ovanpå glassen eller på nån fest... ;)

AndersPS AndersPS skrev:
[bild]

Nu var det dags att göra ett udda arbetsmoment som jag har provat på några gånger tidigare. Det var dags att tömma bollhavet.

Tomt bollhav i ett rum med svart väggdekoration och en trästötta, urplockat på bollar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En ovanlig syn när det är helt tomt! Någon som kan gissa hur många säckar med bollar det blev? Svaret kommer imorgon!

Purre
Omöjligt att svara på, beror på säckens storlek. Kan vara allt mellan 1 och 20 typ 😉

Purre Purre skrev:
Omöjligt att svara på, beror på säckens storlek. Kan vara allt mellan 1 och 20 typ 😉
240 liter

31

8

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.