16

Purre
Fuskat lite nu och kollat gamla inlägg, 3x2x1,1m det ger 6600/240=27,5. Så däromkring tänker jag då.

• Haha
  • Älska
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
Fuskat lite nu och kollat gamla inlägg, 3x2x1,1m det ger 6600/240=27,5. Så däromkring tänker jag då.
Haha, engagerat ändå! 👍

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
19 plastpåsar fyllda med blå och grå bollar staplade i ett rum med elektronik och kablar på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

19 säckar totalt!

• Gilla
  • Wow
Snigla och 5 till
  • Laddar…
I samband med att jag tömde bollhavet förväntade jag mig att hitta en hel del grejor däri, speciellt med tanke på att en viss liten parvel leker där inne. Men till min förvåning var det relativt lite saker...

Gula leksaker inklusive Nalle Puh-figur och liten gul traktor på golvet omgiven av blandade småsaker som papper, sugrör och en ballong.
Skapa konto

Nalle Puh är en nära 40 år gammal leksak som hängt med från Kasias barndom, tur att jag lyckades rädda honom!

• Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Vit Dreame robotdammsugare på en trappa framför en garderob fylld med skor och kläder i olika färger.
Skapa konto

Vi uppgraderade vår Robotpark och införskaffade en ny Dreame robotdammsugare när de sålde ut den för ett otroligt bra pris, strax under 1000-lappen. Den gamla har nu fått ett nytt hem i sovrummet i källaren, ett rejält lyft!

Men om det krisar och Dreame fortsätter att vara självmordsbenägen får den kanske flytta upp igen... det har än så länge bara hänt en gång, men det borde ju helst inte hänt alls. Har era robotar uppfört sig bättre?

• Gilla
djanlov
  • Laddar…
Svart mönstrad tapet rivs ner från en vägg, blottar vit bakgrund. Teal tak ovanför. Svart yta markerar rum i bollhav.
Skapa konto

Det var med viss sorg i hjärtat som jag rev ner tapeten. På något vis markerar den det definitiva slutet på en era.

(Det är något av en synvilla, den svarta är väggen inne i bollhavet)

Köpte en Symfoni högtalare på Ikea som givetvis är kopplad till Home assistent. Så nu har vi en knapp som startar Peppa pig musik, och ett barn som blev helt till sig av glädje när han förstod vad det var. Väldigt sött att se hans ansiktsuttryck.

Ikea är för övrigt ett skönt ställe att handla på. De sänkte priset på högtalaren, faktiskt mellan det att jag beställde och fick dem. Irriterande? Nja, faktiskt inte - jag tog med kvittot och sa att den såldes billigare och frågade om jag kunde få tillbaks mellanskillnaden.

Inte en sekunds tvekan, och pengarna på kortet några minuter senare. Det är bra kundbemötande.

• Gilla
Allman och 3 till
  • Laddar…
Skärmbild av en artikel om olika byggprojekt med rubriker som "Umeåforskare ska kartlägga övergivna småhus" och "Projekt: Barnrum med bollhav".
Skapa konto

Vad roligt! Projekten kommer och går, likaså energin att skriva här. Sjukt att tänka att det är mer än 11 år sedan vi började… men det blev ju några avstickare längs vägen, om man säger så.

• Gilla
  • Älska
breakman och 4 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
[bild]

Vad roligt! Projekten kommer och går, likaså energin att skriva här. Sjukt att tänka att det är mer än 11 år sedan vi började… men det blev ju några avstickare längs vägen, om man säger så.
Brukar tänka samma sak när jag ser vissa inlägg "trenda" .. både mina egna och andra (som hängt här länge).. hur mycket som hänt både på husfronten/byggfronten och hemmavid i livet i övrigt...

Åren går.. och både vägarna och fokuset (vad som blir viktigt) förändras synligt längs vägen (så att säga).. inte bara en eller två gånger hehe

Life in a nutshell ❤️

Man får vara glad att man fortfarande hänger med.. och glädjas åt både sina misslyckanden och sina framgångar!

Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
nameloser och 3 till
  • Laddar…
N nameloser skrev:
20
Diplom?

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
N nameloser skrev:
Diplom?
Du hade ju inte rätt. Att vara närmast är väl inte som ger diplom.....🤔

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
R roli skrev:
Du hade ju inte rätt. Att vara närmast är väl inte som ger diplom.....🤔
...fast visst kan man vinna os-guld i att komma närmast?

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
Dumheter. 42 är svaret på livet, universum och allting. Förstår ni inte att det är rätt har ni inte förstått frågan.

• Gilla
Bschkt och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Dumheter. 42 är svaret på livet, universum och allting. Förstår ni inte att det är rätt har ni inte förstått frågan.
Tyvärr bor vi inte på gatunummer 42 heller…

• Gilla
nameloser
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.