Jag har en toa med bara toalettstol och handfat där vi helkaklat men där rören går in i väggen är det så pass tätt att det inte gick att få plats med en kakelplatta. Så nu är det där ett "hål" där man ser väggen under.
Vet någon om det finns tex täckplattor i plast eller dylikt som man kan montera där så det ser snyggt ut. Har letat på internet men hittar endast täckplatta till fläktar. Kanske täckplattor till rör heter något annat. Snälla någon som vet eller har andra tips vad man kan sätta för där?
Tack på förhand

De som jag kommer att tänka på är ju dessa, men jag antar att du är på jakt efter större brickor än dessa?

002015108.jpg

Aj, inte först.

Ursäkta, finns inte plats? Sa hantverkaren så?

Anders: hantverkaren ville dra om rören så det skulle bli bättre plats runt rören, det är gamla dragningar sedan 1974. vi valde att inte göra så. Nu med facit i hand så vet vi bättre. Så denna gång
kan jag inte "skylla" på hantverkaren. :)

Tack snälla för er hjälp

Krilleman
Vulkbrickan från faluplast är både snygg och ganska billig.

Finns ju både i krom och vitt. (och brunt om man tycker det kan passa)

Paul-Staffanstorp
AndersMalmgren skrev:
Ursäkta, finns inte plats? Sa hantverkaren så?
Inte alltid hantverkaren... kunder kan också vara lite envisa och inte vilja lyssna. ;) :P

Elta skrev:
Anders: hantverkaren ville dra om rören så det skulle bli bättre plats runt rören, det är gamla dragningar sedan 1974. vi valde att inte göra så. Nu med facit i hand så vet vi bättre. Så denna gång
kan jag inte "skylla" på hantverkaren. :)

Tack snälla för er hjälp

Paul-Staffanstorp skrev:
Inte alltid hantverkaren... kunder kan också vara lite envisa och inte vilja lyssna. ;) :P
Sure, goes both ways. Men i det är fallet undrar man, klan man få se på bild TS?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.