Daniel78 skrev:
Glasslådor finns dessutom i en mängd olika färger och varianter :)
Och se bara hur snyggt det blir:
[bild]
Grym lösning. IP65-klassad med locket på va?

MathiasS skrev:
Grym lösning. IP65-klassad med locket på va?
I Rumänien är det säkert det :)
Gubben som gjort installationen kom där ifrån.

Daniel78 skrev:
Ehm nej.. telefonkablarna (och nätverkskabel) har använts i hela huset, och halva huset värmdes av 2kw värmefläktar..

[länk]
på www.akkk.se/huset/ finns mer roliga bilder, och sedan finns det lite beskrivningar i "min" tråd
[länk]
Har läst och svurit högt, visat sambon bilder mitt i nätterna och undrat hur folk är funtade. HAN borde inte få göra sin egen el, den saken är klar!

Några nya bilder på G?

Kattvovven skrev:
Har läst och svurit högt, visat sambon bilder mitt i nätterna och undrat hur folk är funtade. HAN borde inte få göra sin egen el, den saken är klar!

Några nya bilder på G?
HAN borde inte ha fått göra någonting över huvud taget enligt mig... eftersom han har totalt misslyckats med allt han pillat på..

Nya bilder med el?, nej, all el är borta, på huset?, nej, men inom en vecka hade jag tänkt att ha väggar och tak uppe i nya tvättstugan och badrummet, det är lite detaljer jag måste läsa på om först, och imorgon bitti börjar jag bygga med materialet jag tog hem igår.

Huset. I allmänhet. Måste erkänna att det är en konstig känsla av intresse för vad idioten gjort, och en förtvivlan för dig! *skäms lite*

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.