1 368 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Finns det säkringar inne i induktionsspis?
Electrolux?
I vår häll sitter det två st element som servar två plattor vardera. Den har kanske gått sönder helt enkelt.
När jag pratade med reparatören så kom vi gemensamt fram till att det var i princip bättre att köpa en ny häll än att laga den. Det skulle bli något dyrare men man skulle få tre nya garantiår.
I vår häll sitter det två st element som servar två plattor vardera. Den har kanske gått sönder helt enkelt.
När jag pratade med reparatören så kom vi gemensamt fram till att det var i princip bättre att köpa en ny häll än att laga den. Det skulle bli något dyrare men man skulle få tre nya garantiår.
Klicka här för att svara
Förlåt om den här frågan låter konstigt för kunniga, men jag undrar vad kan orsaka att två högra plattor inte funkar?