3 372 läst ·
23 svar
3k läst
23 svar
Finns det bitshållare för borrsväng?
Bra slagskruvdragare, bra bits, högt tryck, känsla och kunskap så får man loss det mesta utan att förstöra det.
Och samma där, man börjar alltid att dra åt skruven för att "väcka" den, provar försiktigt fram o tillbaka tills man ser/känner att den rör på sig.
Borrsväng låter bara vingligt, även om jag förstår tanken med ett slag åt ena hållet, ett åt andra.
Och samma där, man börjar alltid att dra åt skruven för att "väcka" den, provar försiktigt fram o tillbaka tills man ser/känner att den rör på sig.
Borrsväng låter bara vingligt, även om jag förstår tanken med ett slag åt ena hållet, ett åt andra.
Vingligt blir det bara om man inte kan. Träbåtsbyggare och dito renoverare använder ofta borrsväng.Isakare skrev:
Bra slagskruvdragare, bra bits, högt tryck, känsla och kunskap så får man loss det mesta utan att förstöra det.
Jag vet inte vilken storlek på skruv du brukar hantera, men det finns ju den här sidan åxo:H heimlaga skrev:
http://www.cifall.se/index.php?main_page=index&cPath=84
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden