Hejsan! Jag bor i ett 80-talshus med en fasad av beige/ljusbrun mexitegel. Sätter nu upp ett staket med murade stolpar. Till dessa stolpar söker jag mexitegel av samma färg som husfasaden. Tegeltillverkaren har gått i konkurs så min fråga är om det finns något alternativ? Behöver strax under 900 stenar. Tackar,
Björn