Hejsan! Jag bor i ett 80-talshus med en fasad av beige/ljusbrun mexitegel. Sätter nu upp ett staket med murade stolpar. Till dessa stolpar söker jag mexitegel av samma färg som husfasaden. Tegeltillverkaren har gått i konkurs så min fråga är om det finns något alternativ? Behöver strax under 900 stenar. Tackar,
Björn
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.