Kan det vara bra idé?
Finns det ngt lämpligt att kanske sätta på returen från elementet?
Har två fina som vi gärna vill använda.
Lite nojig för smuts som kanske inte är så bra för bergvärmepumpen.
Om man kopplar in en modern anläggning på ett gammalt system så sätter man ett filter före värmepumpen. Det lär vara vad du är ute efter. Har tyvärr inga produkter att rekommendera, men själv har jag en enkel ”sil” i röret som man kan rensa enkelt.