Hej,
Fick idag hem min nya laptop, riktigt fin dator med hög byggfinnish, men skärmen har något jag aldrig tidigare sett på en skärm - linjer som ligger över displayen. Ser ut som någon dragit sina fettiga fingertoppar över skärmen. Jag tog fram en glasögon-putsduk o polerade lätt över linjerna med inget händer - dessa linjer ligger alltså i eller bakom glaset/plasten.
Syns väl inte så väl vid vanligt datoranvändande, men drar man på en film med mörka scener så syns det om man ser efter. Störande för mig som är rätt petig med sådana grejer. Jag har mejlat HP support så vi får se vad de kan göra. Vet du vad det är för något?