Purre Purre skrev:
Det har/hade 400/420 också
Stämmer och det är bra att de behållit det!

Purre Purre skrev:
Kommer även en dyr adventskalender i höst.

[länk]
Först en tigersåg för trädgården och nu denna;
”förpackad i en praktisk verktygslåda (tillverkad av kartong)”

Hoppas jag inte läser in för mycket i tebladen nu men borde vi vara oroliga över trenden? 😅

Purre Purre skrev:
Det är en till sticksåg på G i september.

[länk]
Den finns väl ute redan?

nanowire nanowire skrev:
Först en tigersåg för trädgården och nu denna;
”förpackad i en praktisk verktygslåda (tillverkad av kartong)”

Hoppas jag inte läser in för mycket i tebladen nu men borde vi vara oroliga över trenden? 😅
Jag är lite mer brydd över:
  • en högkvalitativ verktygsrulle med handverktyg för många yrken, kompletterad med innovativa fanartiklar
  • perfekt present till KOLlegor, vänner eller dig själv
Bara för lungsjuka satanister?

• Haha
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Purre
R Robert-san01 skrev:
Den finns väl ute redan?
stämmer, var bara jag som missat den

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
K
Purre Purre skrev:
Tigersågen har iaf en trevlig sak som Festool brukar tänka på.
Dammhantering.

[länk]
Skulle vilja veta i vilka scenarion som man behöver använda tigern på det där sättet. Dammuppsamlingen borde sannolikt bli ganska dålig. Ser ut som gips dessutom

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
K kniv skrev:
Skulle vilja veta i vilka scenarion som man behöver använda tigern på det där sättet. Dammuppsamlingen borde sannolikt bli ganska dålig. Ser ut som gips dessutom
Dessutom när Festool har en special sänk/cirkelklinga för fibercement och gips.

K kniv skrev:
Kanske inte precis på det sättet men vid rivning/sågning av gamla gipsskivor är det underbart att ha dammsugaren på, det funkar iaf mkt bra med den stora tigersågen :-)

K
J JGi skrev:
Kanske inte precis på det sättet men vid rivning/sågning av gamla gipsskivor är det underbart att ha dammsugaren på, det funkar iaf mkt bra med den stora tigersågen :-)
Då äre kanske en sån bild man ska ha i sitt marknadsföringsmaterial istället för den där uppenbart felaktigt stageade bilden

• Gilla
JGi och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.