10 364 läst ·
37 svar
10k läst
37 svar
Fem intressanta skruvdragare i olika prisklasser
Håller med dig till fullo!findus42 skrev:
Eller så lägger man en tusing på en riktigt bra hammare. Laddningstid trekvart ungefär mitt på dagen med öl och chili. Håller en livstid. Kan upplevas lite trögjobbad i början men blir bättre och bättre med operatörens erfarenhet och ökande muskelmassa. Bonus: överaskande benkrossargrepp som ingen tror en tanig bokhållartyp om. Musklerna som betyder något när man jobbar syns inte.
Mvh Findus
Älskar min gamla Cobra, riktiga husbyggare skall ha en sådan i verktygsarsenalen.
De som inte klarar lite vibrationer får hålla sig till leksaksverktyg...som Hilti och liknande barnmaskiner...
Öh, vad hammare är det som kostar en tusing ?
- något jag missat i livet antar jag.
( apropå kampanjen på Boschs lilla blå med olika "chuckar", så ringde jag en timme för sent...
"Nix, kampanjen är över, vi hade den igång ett par timmar före lunch men nu är det slut". )
- något jag missat i livet antar jag.
( apropå kampanjen på Boschs lilla blå med olika "chuckar", så ringde jag en timme för sent...
"Nix, kampanjen är över, vi hade den igång ett par timmar före lunch men nu är det slut". )
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Köpte en sådan till far för att pigga upp han lite när hans bror gick bort, ångrar att jag gav bort den innan jag klämt lite på den, då hade jag aldrig släppt iväg denHashtagPL400 skrev:
Man kan också köpa begagnade proffsprylar som är riktigt bra och håller i många år till.
Köpte en Festool 12V skruvdragare för över tio år sedan och har använt den väldigt mycket. Till och med batterierna är fortfarande bra. Men den kostade ju 1500 begagnad då på en konkursauktion. Kan tänka mig att den hållit mycket bättre än en ny "halvproffsmodell" från den tiden.
Köpte en Festool 12V skruvdragare för över tio år sedan och har använt den väldigt mycket. Till och med batterierna är fortfarande bra. Men den kostade ju 1500 begagnad då på en konkursauktion. Kan tänka mig att den hållit mycket bättre än en ny "halvproffsmodell" från den tiden.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden