1 133 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Felsökning och ersättare til Uponor Smartrix R-167?
Hej
Jag har problem med att få kontakt med Uponorappen via U@home modulen R-167. Den länkar upp mot manöverpanelen I-167 men sedan får jag ingen kontakt med appen när jag fyller i id och lösen. Tror R-167:an kanske pajat?
Nån som har något ytterlugare felsökningstips eller vet vad som ersätter R-167 för den verkar utgått och som jag läser det verkar inte den nya produkten R-208 vara kompatibel med I-167 och min reglercentral X-165.
Jag har problem med att få kontakt med Uponorappen via U@home modulen R-167. Den länkar upp mot manöverpanelen I-167 men sedan får jag ingen kontakt med appen när jag fyller i id och lösen. Tror R-167:an kanske pajat?
Nån som har något ytterlugare felsökningstips eller vet vad som ersätter R-167 för den verkar utgått och som jag läser det verkar inte den nya produkten R-208 vara kompatibel med I-167 och min reglercentral X-165.
Fick du någon lösning på det här. Har också x-165, vet inte var jag får tag på någon kommunikationsmodul.L Laxakongen skrev:Hej
Jag har problem med att få kontakt med Uponorappen via U@home modulen R-167. Den länkar upp mot manöverpanelen I-167 men sedan får jag ingen kontakt med appen när jag fyller i id och lösen. Tror R-167:an kanske pajat?
Nån som har något ytterlugare felsökningstips eller vet vad som ersätter R-167 för den verkar utgått och som jag läser det verkar inte den nya produkten R-208 vara kompatibel med I-167 och min reglercentral X-165.
Hej
Tyvärr inte. Det slutade men att jag lacka ur och fick köpa den nya reglercentralen. Surt! 👎☹️
Tyvärr inte. Det slutade men att jag lacka ur och fick köpa den nya reglercentralen. Surt! 👎☹️
Klicka här för att svara