Har fått upp denna på min Nibe F750 frånluftsvärmepump, installerad 2015. Är de fara o färde med liv o hus? Vad kan de betyda, ska systemet luftas?
Har för mig vi har luftat systemet förut, men kommer inte ihåg om de va detta meddelandet då. Får ju ringa rörmokare såklart. Men ingen lust kl 22.00 på kvällen..
Mvh