M matlars #1 Medlem · västra Götaland · 1 inlägg 5 aug 2008 15:27 matlars Medlem västra Götaland 1 inlägg 5 aug 2008 15:27 #1 Hej I mitt badrum, som är renoverat någon gång på 80 talet, så är golvbrunnen inte lägst i duschhörnan. Har hittat denna länk. Vad tycker ni om den? är det bra att kakla om på befintligt kakel? får man göra det själv? http://www.alltombostad.se/Gor_det_sjalv/Beskrivningar/Invandigt/Bygg_en_duschkabin/ tack på förhand /Mathias Redigerat: 2008-08-05
Hej I mitt badrum, som är renoverat någon gång på 80 talet, så är golvbrunnen inte lägst i duschhörnan. Har hittat denna länk. Vad tycker ni om den? är det bra att kakla om på befintligt kakel? får man göra det själv? http://www.alltombostad.se/Gor_det_sjalv/Beskrivningar/Invandigt/Bygg_en_duschkabin/ tack på förhand /Mathias