Har precis monterat ned ett gammalt kök och skall installera ett nytt. Upptäckte då att en av rörböjarna för varmvattnet till köksbänksblandaren ser lite märklig ut, se bild. :-? Ni som kan VVS, är denna böj OK eller borde jag se till att en rörmokare gör om den?
Om den inte är OK, vad kan den ge för några problem?
Mvh
Michel
Om den inte är OK, vad kan den ge för några problem?
Mvh
Michel
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 183 inlägg
Den är OK, även om det var klantigt utfört.
Vinner inga skönhetspoäng men är inget att oroa sig för.
Tack för svaren, nu kan jag sova lugnt.. 
Klicka här för att svara
