Du har en meny som heter inställningar rätt långt upp på sidan. där kan du justera hur dina datum/tid inställningar står. Troligen är det vårt gamla klassiska somartidsspöke som är igång igen. Man måste ställa in det rätt per användare. Troligen behöver du avsluta sommartiden
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.