Hej!
Jag vet inte om det kanske skett någon uppgradering de senaste dagarna, men jag kan inte längre skriva på min projekttråd eftersom bildernas rotation blir felaktig. På datorn är allt som det ska, men när de laddas upp till forumet får de fel rotation. Troligtvis beror det på att bildernas rotationstagg tolkas felaktigt.
Detta har börjat bara härom dagen för mig. Någon annan som drabbats?
På datorn (korrekt):
På byggahus (fel)
Jag vet inte om det kanske skett någon uppgradering de senaste dagarna, men jag kan inte längre skriva på min projekttråd eftersom bildernas rotation blir felaktig. På datorn är allt som det ska, men när de laddas upp till forumet får de fel rotation. Troligtvis beror det på att bildernas rotationstagg tolkas felaktigt.
Detta har börjat bara härom dagen för mig. Någon annan som drabbats?
På datorn (korrekt):
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På byggahus (fel)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Drabbades av samma bekymmer nyss när jag laddade upp bilder.Etnoy skrev:
Hej!
Jag vet inte om det kanske skett någon uppgradering de senaste dagarna, men jag kan inte längre skriva på min projekttråd eftersom bildernas rotation blir felaktig. På datorn är allt som det ska, men när de laddas upp till forumet får de fel rotation. Troligtvis beror det på att bildernas rotationstagg tolkas felaktigt.
Detta har börjat bara härom dagen för mig. Någon annan som drabbats?
På datorn (korrekt):
[bild]
På byggahus (fel)
[bild]
Roterade jag bilden moturs vilket borde bli rätt hamnade den 180° fel.
Ändrade jag storlek något laddades fotot upp rätt roterat.
Klicka här för att svara