Halloj, är det någon som vet vad man behöver åtgärda om Cindi Basic efter varje "spolning" har felkoden "hot1" (=för varmt i brännkammaren) eller F1 (=Avvikelse på temperaturmätningen i förbränningskammaren)? Är det tempgivaren som strular?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.