M maratonic #1 Medlem · 20 inlägg igår 23:27 maratonic Medlem 20 inlägg igår 23:27 #1 Halloj, är det någon som vet vad man behöver åtgärda om Cindi Basic efter varje "spolning" har felkoden "hot1" (=för varmt i brännkammaren) eller F1 (=Avvikelse på temperaturmätningen i förbränningskammaren)? Är det tempgivaren som strular? #cindi #felkod #förbränningstoalett #separett
Halloj, är det någon som vet vad man behöver åtgärda om Cindi Basic efter varje "spolning" har felkoden "hot1" (=för varmt i brännkammaren) eller F1 (=Avvikelse på temperaturmätningen i förbränningskammaren)? Är det tempgivaren som strular?