Ja det är absolut felmonterat.
Det är en Purus Beta.
Lyft upp plastbiten, som nu någon har placerat mitt i brunnen, och tryck ner den så den tätar mot brunnens högra kant, där avloppsröret ansluter.
Inte konstigt det luktar mer skit än vanligt i badrummet.
Det är en Purus Beta.
Lyft upp plastbiten, som nu någon har placerat mitt i brunnen, och tryck ner den så den tätar mot brunnens högra kant, där avloppsröret ansluter.
Inte konstigt det luktar mer skit än vanligt i badrummet.
Neej nu blev jag oxå osäker!! Ska det verkligen vara den där" tungan"? Ska det inte sitta en som täcker hela insattsen. Som jag tycker brukar vara svår att få ner "rakt" sista biten o få tät?S0MMER skrev:
Lowley
Klicka här för att svara

