Hej jag har fått detta felet på våran värmepanna. Kan absolut inget om sånt här. Är det ett svårt fel att lösa själv?
Brine ut visade ca 100
Och brine in -1

Ute tempen var -2
 
  • Display på värmepanna visar larm med texten "Givare brine ut, driftsäkert läge, avfrostning".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fel på en givare, brukr bli fukt i dom på brain. Kolla in manualen var dom sitter och ta ut dom. Sen värmer du på med hårtorken, har du tur så torkar den upp och ger rätt värde. Dom ska även sitta uppochner, kabeln ska komma till dom från undersidan, ingen fukt/våta ska kunna gå in. Enkelt att ordna och fästa med buntband.
 
Jag tackar för svar :) kollade manualen och hittade inte det jag söker, så får ta och ringa ut någon i morgon ist :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.