Hej,

Vi har bestämt oss för att bygga Pilegården (Ja, vi vet att det är ett Myresjöhus ... men vi gillar att ta risker 8)) och skulle bli väldigt :) för förslag på eventuella alternativa planlösningar, modifieringar exteriört etc.

Om någon dessutom har bilder på ett Pilegården hus att dela med sig av skulle vi bli ännu :D.

/Leif
 
Är också intresserad av Pilegården. Får man fråga vad ni har fått för pris?

/Kim

 
Priset på Pilegården i utgångsstandard och inflyttningsfärdigt är 1.56 Mkr. Med förlängt dubbelgarage och diverse tillval är vi fn uppe i drygt 1.9 Mkr exklusive kostnader för tomt etc.

Dyrt ?

/Leif
 
Det tycker jag låter billigt!

Nackdelen som jag förstått det med just Myresjö är att de lever med en stor organisation = trögt att uträtta något smidigt.

Men är man engagerad i sitt bygge och kolla lite då och då hur allt fortskrider så borde det var grönt även med Myresjöhus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.