420 373 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Från och med nu kommer man till första olästa. Vi har också lagt tillbaka användarnamnet.Jarlingar skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Aha, du använder iphoneappen. Nu ser jag att navigeringen lägger sig över på ett konstigt sätt.
Jag saknar den stora och tydliga stjärnan för bevakningar (följer) i trådlistan, den gröna cirkeln är alldeles för liten och diskret för min smak. Jag använder oftast "senaste" och har verkligen uppskattat att man väldigt tydligt ser när det är en tråd man har bevakning på.
(Byggahus appen, Sony z5 compact)
(Byggahus appen, Sony z5 compact)
Jag använder också "Senaste" och jag saknar den där markeringen som visar att jag har skrivit i tråden. Visst, jag förstår att jag förmodligen kan lösa det mha bevakningar och annat, men så behövde jag inte göra förut och så behöver jag inte göra på något annat forum.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 217 inlägg
Denngröna bocken visar väl det? Eller är det att man följer? Jag autoföljer allt jag deltar i, så har aldrig tänkt på skillnaden men inser att den är viktig för vissa.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi kommer lägga till en ikon bredvid den gröna bocken som illustrerar vilka trådar man varit delaktig i i trådlistorna men vi har inte hunnit göra det än.T TowaTei skrev:

