420 431 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Hoppa till första olästa inlägg fungerar inte för mig om jag väljer att gå via "Följer" sedan klicka på den tråd jag vill läsa, kommer alltid till första inlägget i trådstarten.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
På desktop kan du klicka på tre olika länkar;
till första inlägget, till första olästa och till sista inlägget. I mobilen har vi bara en länk (till den du väljer under inställningar).
Det är olyckligt att det funkar på olika sätt i datorn och i mobilen och någon har bett oss fixa så att det förenklade mobilbeteendet även rullas ut på datorn. Det är mycket möjligt att det kommer bli så, det beror lite grand på hur trådlistorna kommer att se ut på datorn. Vi får se.
till första inlägget, till första olästa och till sista inlägget. I mobilen har vi bara en länk (till den du väljer under inställningar).
Det är olyckligt att det funkar på olika sätt i datorn och i mobilen och någon har bett oss fixa så att det förenklade mobilbeteendet även rullas ut på datorn. Det är mycket möjligt att det kommer bli så, det beror lite grand på hur trådlistorna kommer att se ut på datorn. Vi får se.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
@Johnny Viking, @13th Marine, @tompaah7503, @richardtenggren, @krilleman_215, @Stefan N, @mlkjhr, @Jarlingar, @FRS05, @Kretikos, @DMOL, @Lexington, @nino, @tommib, @jonmo, @jac, @TeeMan, @Troberg, @Marlen Eskilsson, @slaskman, @BirgitS, @Hemmakatten, @maah, @Micke64, @Mattias_Jo1, @Dalbotös, @KnockOnWood, @Bo.Siltberg, @sunqan, @holetaker, @roland53 med flera
Nu äntligen är Deltagit tillbaka igen.
Nu äntligen är Deltagit tillbaka igen.
Självbyggare
· SE4
· 3 301 inlägg
JAAAA! Fantastiskt jobbat... nu kan man börja hänga på forumet igen!!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 132 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 132 inlägg
Det vore tråkigt för jag har haft nytta av alla tre sätten på datorn, även om nu första olästa är det vanligaste så har jag använt de andra två några gånger.Per Eskilsson skrev:
På desktop kan du klicka på tre olika länkar;
till första inlägget, till första olästa och till sista inlägget. I mobilen har vi bara en länk (till den du väljer under inställningar).
Det är olyckligt att det funkar på olika sätt i datorn och i mobilen och någon har bett oss fixa så att det förenklade mobilbeteendet även rullas ut på datorn. Det är mycket möjligt att det kommer bli så, det beror lite grand på hur trådlistorna kommer att se ut på datorn. Vi får se.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
...som är uppladdade sedan tidigare.TeroM skrev:
Ett sätt är att länka in bilden precis som vanligt via knappen "infoga extern bild". Du får leta dig fram till inlägget som innehåller din bild (t.ed via dina uppladdade bilder) och kopiera bildlänken.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Vill inte klaga, men när har man nytta av skillnaden mellan Deltagit och Följer?
Följer ger trådar som man abonnerat på men som man inte skrivit i.
Deltagit ger trådar som man svarat i men som man avslutat abonnemanget (=intresset) på.
En annan knapp som jag inte listat ut nyttan med ännu är Trendande.
Följer ger trådar som man abonnerat på men som man inte skrivit i.
Deltagit ger trådar som man svarat i men som man avslutat abonnemanget (=intresset) på.
En annan knapp som jag inte listat ut nyttan med ännu är Trendande.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
För mig är Deltagit och Följer oftast identiska. Men det händer också att jag följer ämnen som jag inte skriver i och då skiljer de sig åt.
Sedan finns det de som någon gång inaktiverat automatisk bevakning av de ämnen de skriver i. För dem blir skillnaden mer påtaglig, deras Följer kan vara ganska kort medan deras Deltagit kan vara lång.
Sedan finns det de som någon gång inaktiverat automatisk bevakning av de ämnen de skriver i. För dem blir skillnaden mer påtaglig, deras Följer kan vara ganska kort medan deras Deltagit kan vara lång.
NEJ! Gör tvärtom så att man får den användbara funktionen även på mobilen.Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Trendande, Populära, Heta, Aktiva, vi var först osäkra på vad vi skulle kalla den men eftersom funktionen hette Trending på engelska så fick det bli Trendande. Jag är osäker på exakt hur den fungerar men den väger in aktivitet och tid.Bo.Siltberg skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Bra förslag. Och ibland vill man bara kunna visa upp bilder i en tråd. Hur enkelt det är att åstadkomma vet jag ej. Men lägger till på önskelistan.Nötegårdsgubben skrev:

