420 456 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Ja, men jag ser hellre att man kan lösa sånt här programmatiskt än att vi som användare ska behöva hantera det.
Det kan inte vara så att vissa inte förstår att man ska klicka på krysset till höger om texteditorn om man ångrar sig och inte vill skriva något inlägg. De kanske raderar texten och klickar på "Skicka" för att bli av med editorn?
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
I din profil kan du klicka på Visa mer bredvid "Mottagna reaktioner" https://www.byggahus.se/forum/members/nimhed.5302/likesnimhed skrev:
Det är inte riktigt samma sak som du frågar efter men kanske bättre än inget?
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Ditt önskemål är uppskrivet på att göra-listan. Men ligger inte högst upp.
Grattis i efterskottrichardtenggren skrev:
Jag skulle vilja ha statistik på åldern på de som svarade på ert massutskick, jag skulle vilja sticka ut näsan och säga att större andelen var 40+
Lite som de som alltid ”tackar för insläpp” i Facebook-grupper
Jag fyllde ju år dagen till ära och tyckte jag var omåttligt populär där i skidbacken, men ack så fel jag hade![]()
.. och jag faller in i kategorin 40 + med svar haha.. men jag hade svarat som 20 åring också
FÖRSLAG: Att kunna tagga enskilda inlägg som favorit som sedan läggs i en favoritlista. Typ som finns på de flesta e-handelssidor, exempelvis bygghemma.se där du "hjärtmarkerar" och så hamnar det i favorit-lista.
Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka
. Jag misstänker att jag inte är ensam om detta?
Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka
Bra idé som jag också tänkt på. Alternativet för stunden är att bokmärka favorittrådar och lägga in dem i en bokmärkesfolder, "Byggahusfavoriter" så är det lättare att hitta tillbaka sen. Typ.mexitegel skrev:
FÖRSLAG: Att kunna tagga enskilda inlägg som favorit som sedan läggs i en favoritlista. Typ som finns på de flesta e-handelssidor, exempelvis bygghemma.se där du "hjärtmarkerar" och så hamnar det i favorit-lista.
Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka. Jag misstänker att jag inte är ensam om detta?
I väntan på tapeten går de ju att bokmärka enskilda inlägg med, och spara i favoriter. Klicka på inläggsnumret och spara den länken för att komma till inlägget direkt.ClasseClas skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Jag tror och hoppas att denna funktion kommer finnas med i vår uppgradering som kommer inom kort.mexitegel skrev:
Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka. Jag misstänker att jag inte är ensam om detta?