hsd
Om den som svarar citerar frågan så blir citatet i svaret kvar även om ts raderar frågan ;)
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Ja, men jag ser hellre att man kan lösa sånt här programmatiskt än att vi som användare ska behöva hantera det.
 
Det kan inte vara så att vissa inte förstår att man ska klicka på krysset till höger om texteditorn om man ångrar sig och inte vill skriva något inlägg. De kanske raderar texten och klickar på "Skicka" för att bli av med editorn?
 
Förr kunde man få upp en lista över ens mest gillade inlägg. Perfekt när man var lite låg och ville boosta sig själv lite grann. Och minnas tillbaka till tiden när man var som mest populär :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Förr kunde man få upp en lista över ens mest gillade inlägg. Perfekt när man var lite låg och ville boosta sig själv lite grann. Och minnas tillbaka till tiden när man var som mest populär :rofl:
I din profil kan du klicka på Visa mer bredvid "Mottagna reaktioner" https://www.byggahus.se/forum/members/nimhed.5302/likes

Det är inte riktigt samma sak som du frågar efter men kanske bättre än inget? :)
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
I din profil kan du klicka på Visa mer bredvid "Mottagna reaktioner" [länk]

Det är inte riktigt samma sak som du frågar efter men kanske bättre än inget? :)
Inte alls vad jag efterfrågade ;), men kanske just bättre än ingenting.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Ditt önskemål är uppskrivet på att göra-listan. Men ligger inte högst upp.
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag skulle vilja ha statistik på åldern på de som svarade på ert massutskick, jag skulle vilja sticka ut näsan och säga att större andelen var 40+ ;)

Lite som de som alltid ”tackar för insläpp” i Facebook-grupper :D

Jag fyllde ju år dagen till ära och tyckte jag var omåttligt populär där i skidbacken, men ack så fel jag hade :crysmile:
Grattis i efterskott ;)

.. och jag faller in i kategorin 40 + med svar haha.. men jag hade svarat som 20 åring också :p (och tackat för insläpp i FB-grupperna slutade jag nog med innan 40!) :cool:
 
  • Haha
richardtenggren
  • Laddar…
FÖRSLAG: Att kunna tagga enskilda inlägg som favorit som sedan läggs i en favoritlista. Typ som finns på de flesta e-handelssidor, exempelvis bygghemma.se där du "hjärtmarkerar" och så hamnar det i favorit-lista.

Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka :seenoevil:. Jag misstänker att jag inte är ensam om detta?
 
  • Gilla
engs och 9 till
  • Laddar…
Nejdå, det har varit på tapeten flera gånger förut. Det är ett mycket bra förslag, väntar med stor iver på att det införs!
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Då är det ju dax för @Per Eskilsson att ta fram tapetlimmet så tapeten kommer upp också ;) :love:
 
ClasseClas
mexitegel mexitegel skrev:
FÖRSLAG: Att kunna tagga enskilda inlägg som favorit som sedan läggs i en favoritlista. Typ som finns på de flesta e-handelssidor, exempelvis bygghemma.se där du "hjärtmarkerar" och så hamnar det i favorit-lista.

Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka :seenoevil:. Jag misstänker att jag inte är ensam om detta?
Bra idé som jag också tänkt på. Alternativet för stunden är att bokmärka favorittrådar och lägga in dem i en bokmärkesfolder, "Byggahusfavoriter" så är det lättare att hitta tillbaka sen. Typ.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
Bra idé som jag också tänkt på. Alternativet för stunden är att bokmärka favorittrådar och lägga in dem i en bokmärkesfolder, "Byggahusfavoriter" så är det lättare att hitta tillbaka sen. Typ.
I väntan på tapeten går de ju att bokmärka enskilda inlägg med, och spara i favoriter. Klicka på inläggsnumret och spara den länken för att komma till inlägget direkt.
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
ClasseClas
TeroM TeroM skrev:
I väntan på tapeten går de ju att bokmärka enskilda inlägg med, och spara i favoriter. Klicka på inläggsnumret och spara den länken för att komma till inlägget direkt.
Precis, det blir allra bäst, det var så jag tänkte men skrev inte ut det
 
mexitegel mexitegel skrev:
FÖRSLAG: Att kunna tagga enskilda inlägg som favorit som sedan läggs i en favoritlista. Typ som finns på de flesta e-handelssidor, exempelvis bygghemma.se där du "hjärtmarkerar" och så hamnar det i favorit-lista.

Titt som tätt så ser man något inlägg i en tråd som man tänker att "wow! Smart - så ska jag också göra", men sen är det i praktiken heeeeelt omöjligt att hitta tillbaka :seenoevil:. Jag misstänker att jag inte är ensam om detta?
Jag tror och hoppas att denna funktion kommer finnas med i vår uppgradering som kommer inom kort.
 
  • Gilla
  • Älska
Klaugust och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.