K
Ser ut så för mig i Chrome

hsd
Det är förhållandevis lite reklam på byggahus jämfört med andra forum

• Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Magnus E K
Internet Explorer på datorn, vevtelefon i hallen och T-Ford i garaget?

• Gilla
faf och 3 till
  • Laddar…
Lade in några bilder i morse när jag hade bredband. Tänkte redigera in text med luren senare. Nu när jag ville göra det finns ingen redigeringsknapp.
Har den tagits bort?
Har tiden, tre timmar, kortats ner?
Eller får jag helt enkelt lära mig att möjligheten inte längre finns att boka upp ett inlägg för senare redigering?

Har padda hemma och iPhone 6s. Använder Safari.

Mvh Findus

Redigera inlägg gör man via dom tre punkterna nere till höger i inlägget.
Sedan har man bara tre (3) timmar på sig att redigera inlägg
Skärmdump av ett foruminlägg med meny för att redigera, radera och rapportera, markerat med tre punkter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag vet att det ör meningen att jag skall kunna göra det. Har gjort det många gånger. Nu fungerar det inte längre att redigera.
Findus

Kontakta en moderator så kan dom låsa upp redigeringen igen.

Har rapporterat inlägget och bett moderatorn ta bort det så att jag kan göra om.

BirgitS
findus42 findus42 skrev:
Har tiden, tre timmar, kortats ner?
Ja, till en timme i augusti, se reglerna.

Magnus E K
Det bästa tycker jag vore om det gick att redigera obegränsad tid, men att möjligheten att se det ursprungliga inlägget samtidigt finns kvar, typ "Inlägget har redigerats. Klicka här för att se ursprunglig version."

• Gilla
b8q och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Däremot möjligheten att ta bort inlägg kan gärna försvinna efter mycket kort tid.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Däremot möjligheten att ta bort inlägg kan gärna försvinna efter mycket kort tid.
Fast tidsgränsen för redigera och ta bort är ju i praktiken densamma då man alltid kan redigera till i princip innehållslöst.

BirgitS
Jo, men då syns det ju att någon har varit där och pillat i inlägget. Det blir ju däremot väldigt knepigt när någon tar bort ett inlägg som någon har svarat på utan att citera, då kan det ju bli lite goddag-yxskaft-känsla i tråden.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
C
I så fall borde det gå att ta bort hur långt efteråt som helst om ingen har svarat efteråt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.