Saknar mina prenumerationer som menyval. Kör iOS 8.

Saknar Tapatalk ännu mer, läser 4-7 olika forum varje dag.

Prenumerationer finns fast under namnet Bevakningar. Det har tidigare kommit önskemål om att förbättra bevakningarna så att man även kan bevaka forum (och inte bara trådar). Det önskemålet ligger högt upp på att göra-listan.

Får inte upp Bevakningar på menyn på min iPhone, se bild. Borde den finnas med?
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu har det börjat komma reklam i mobilappen. Det har det aldrig gjort tidigare. Varför är det så?

Om du inte postat på 7 dagar får du reklam.

hsd
Nu ser jag vad som felar.
Min mobil går till mobilsidan men hoppar sedan till webbsidan:O

Pröva klicka på den stora blå "Till mobilversion av Byggahus.se"-länken längst ner på sidan för att komma tillbaka till mobilversionen. Detta ska du bara behöva göra en gång sedan ska den komma ihåg ditt val.

hsd
Javisst det funkar :rolleyes:

TeroM skrev:
Om du inte postat på 7 dagar får du reklam.
Smart funktion, bra att de som är aktiva inte översköljs av reklam och de som bara letar info får den. Känns som ett balanserat sätt att hantera saken. Tummen upp!

Per Eskilsson skrev:
Prenumerationer finns fast under namnet Bevakningar. Det har tidigare kommit önskemål om att förbättra bevakningarna så att man även kan bevaka forum (och inte bara trådar). Det önskemålet ligger högt upp på att göra-listan.
Bevakningar finns ju fortfarande inte med på menyn för mobilsajten. Vad menar du egentligen med det tidigare inlägget?

Jag är knappt inne på byggahus längre eftersom det inte är effektivt på iphonen eller ipad när Tapatalk inte fungerar och mobilsajten har för stora brister. Jäkla trist för det finns trådar som jag gärna skulle följa och vara mer aktiv i.

• Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Kan inte bifoga bilder.
Appen stängs ner då.

Samsung Galaxy S3.

Hej wanegardh, tack för felrapporten. Det går tyvärr inte ladda upp bilder via androidappen för tillfället. Trodde inte kameraknappen syntes överhuvudtaget i appen..

Kameraknappen syns.

wanegardh, vilken version av Android och vilken version av appen använder du? Appversionen syns nere till höger när man startar appen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.