Byggahus.se
dof skrev:
Första problemet verkar nu vara fixat. Dock fungerar det fortfarande inte om man har tryckt fram fler trådar, då hamnar man i början igen.
Problemet med att man hamnar högst upp när man går tillbaka finns fortfarande kvar i Chrome och i Androids standardwebbläsare. Problemet finns inte i Safari eller i Opera Mini. Vet inte om felet finns i Firefox eller i Windows Phones.
 
hsd skrev:
samsung / android
Konstigt. Vi ser pilarna på våra Samsungtelefoner, S2, S3 och Note 3 i Chrome och i "Internet"-appen. Vilken webbläsare använder du?
 
Per Eskilsson skrev:
Problemet med att man hamnar högst upp när man går tillbaka finns fortfarande kvar i Chrome och i Androids standardwebbläsare. Problemet finns inte i Safari eller i Opera Mini. Vet inte om felet finns i Firefox eller i Windows Phones.
Då jag skrev mitt inlägg fungerade det, testade flera gånger. Nu fungerar det dock inte igen :(
 
dof skrev:
Då jag skrev mitt inlägg fungerade det, testade flera gånger. Nu fungerar det dock inte igen :(
Problemet dyker bara upp ibland och ibland dyker det upp nästan hela tiden. Det är otroligt irriterande och svårt att hitta felet eftersom felet inte alltid dyker upp utan just ibland.
 
Jobbar med programmering, dock inte med webrelaterad programmering. Måste vara frustrerande att olika webbläsare hanterar koden på olika sätt. Känns rätt amatörmässigt i min tankevärld :)
 
hsd
Internet 2.3.6
 
Ser du pilarna nu hsd i din androidtelefon?

Pilarna ska synas när det finns en paginering:

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


men inte när en forumtråd har färre än 15 svar.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
pezlin skrev:
På wp8.1 syns inte pilarna för att bläddra mellan sidor i en tråd.
Nu ska pilarna även synas i Windows mobiler. Bekräfta gärna att de syns i forumtrådar som har fler än 15 inlägg pezlin.
 
Pilarna syns i WP, jag känner mig trygg. :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
hsd
Jepp nu finns pilarna , kul
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Bara ett litet inlägg för att få reklamfri forum en ett tag till
 
  • Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
De senaste tre dagarna har mobilsiten börjat skicka mig till den vanliga siten, helt ofriviligt. I vanliga fall brukar jag hävda att mobilsiter överlag är fullständigt onödiga, men just i BH fallet har jag sett en poäng (sedan TT stängdes ner) framför allt då man vill svara på inlägg. Jag kan inte förstå varför den gör så. Jag har inte gjort någon ändring i webläsaren.
chrome på android 4.3 i en sony xperia V.
Detta är extra irriterande då jag för varje länk jag klickar på på den valiga siten får upp android-rutan där jag kan välja i vilken app jag vill öppna den valda länken. Jag vill inte göra ett permanent val då jag anser att olika sidor fungerar olika bra i olika webläsare och vill kunna välja efterhand. Det är dessutom inte nog med att denna ruta kommer upp en gång per länk utan det är minst tre gånger per länk som jag måste klicka i den här rutan. På mobilsidan fick jag aldrig upp någon sådan ruta.

Om vi nu ska redogöra för användandegraden av BH så har mitt läsande gått ner från flera gånger per dag + omedelbart då jag fick en notifiering via Tapatalk till att nu ske högst en gång om dagen. Tidigare läste jag alltid alla inlägg i ett antal delforum, nu är det bara de trådar med intressantast rubrik i ett av delforumen som blir lästa. Då det dessutom fungerar mycket sämre att göra inlägg har lusten att svara/ göra nya inlägg gått ner ännu mer.
 
Att du kommer till vanliga sidan i mobiltelefonen isf till mobilsajten beror på ett misstag vi gjorde i onsdags. Misstaget rättades till i fredags. Klicka på "Gå till mobilversionen" längst ner på sidan för att bli av med problemet. Säg till om det inte fungerar.
 
Per Eskilsson skrev:
Att du kommer till vanliga sidan i mobiltelefonen isf till mobilsajten beror på ett misstag vi gjorde i onsdags. Misstaget rättades till i fredags. Klicka på "Gå till mobilversionen" längst ner på sidan för att bli av med problemet. Säg till om det inte fungerar.
Verkar fungera nu. Tack!
 
En tydlig och rättvis feedback. :thumbdown:
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.