Alti #1 Verktygstokig · Stockholm · 313 inlägg 30 jul 2021 16:05 Alti Verktygstokig Stockholm 313 inlägg 30 jul 2021 16:05 #1 Vilka fabrikat rekommenderar ni för vitvaror i en fastighetstvättstuga? Jag tror mer på Svenskbyggda maskiner. Tidigare har Miele haft gott rykte, men det verkar ha försämrats. Electrolux-Wascator, Podab, Cylinda, annat? Vonelffors:s inlägg har markerats som bästa svar.
Vilka fabrikat rekommenderar ni för vitvaror i en fastighetstvättstuga? Jag tror mer på Svenskbyggda maskiner. Tidigare har Miele haft gott rykte, men det verkar ha försämrats. Electrolux-Wascator, Podab, Cylinda, annat?
Bästa svaret Vonelffors #3 Medlem · 554 inlägg 31 jul 2021 12:07 Vonelffors Medlem 554 inlägg 31 jul 2021 12:07 #3 Wascator