Vilka fabrikat rekommenderar ni för vitvaror i en fastighetstvättstuga? Jag tror mer på Svenskbyggda maskiner.

Tidigare har Miele haft gott rykte, men det verkar ha försämrats.

Electrolux-Wascator, Podab, Cylinda, annat?
 
P
Wascator
 
  • Gilla
Alti
  • Laddar…

Bästa svaret

Wascator
 
  • Gilla
Alti
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.