Fråga: Skall uthuset (kallföråd ) med i fastighetsdeklarationen? Boyta =0. Biyta =0.
(avser pågående nybyggnad- och särskild fastighetsdeklaration)

Ytterligare fråga:
Verkar vara användningen som avgör om byggnaden får ett taxeringsvärde eller ej(?) Hur är det om halva byggnaden används som tex. gäststuga och andra hälften är ett varmföråd. Vad blir boytan eller biytan då?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.