Nicke Nyfiken
Nissens Nissens skrev:
Det roliga är att det var du själv som påstod att det inte finns köer. :crysmile::crysmile:
Kolla mess #403 poch #404.

Känns det inte konstigt för dig att du säger att det du själv skrivit inte har skrivits? :rofl:

Det tog typ 1 minut att hitta det…
Eftersom din läsförståelse är så bristfällig så påpekade jag dina feltolkningar i inlägg #406. Ändå fortsätter du hävda att det är dina feltolkningar som är sanningen.
Pinsamt!

Läs inlägg #406 och tänk till .
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Nissens
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nedanstående inlägg alltså? Där står inget om att det inte finns köer. Leta vidare.
I citatet i mess #404 står det:
”Under de 8 år som vi kört elbil har vi gjort väldigt många semesterresor, och vi har aldrig behövt vänta för att komma åt en laddare.”

Det är ett påstående att köerna inte finns.
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Jag behövde köa på Coop igår, det är fan alltid kö:thinking:
 
  • Gilla
frasen_36 och 2 till
  • Laddar…
Nissens
Nicke Nyfiken Nicke Nyfiken skrev:
Eftersom din läsförståelse är så bristfällig så påpekade jag dina feltolkningar i inlägg #406. Ändå fortsätter du hävda att det är dina feltolkningar som är sanningen.
Pinsamt!

Läs inlägg #406 och tänk till .
Så, du menar nu att det finns köer trots att du inte sett några under dina 8 år på semesterresor?
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
I citatet i mess #404 står det:
”Under de 8 år som vi kört elbil har vi gjort väldigt många semesterresor, och vi har aldrig behövt vänta för att komma åt en laddare.”

Det är ett påstående att köerna inte finns.
Nej!
Det är ett påstående att Nicke inte behövt köa på 8 år.
Inget annat som du tolkar in i meningen.
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
I citatet i mess #404 står det:
”Under de 8 år som vi kört elbil har vi gjort väldigt många semesterresor, och vi har aldrig behövt vänta för att komma åt en laddare.”

Det är ett påstående att köerna inte finns.
Läsförståelse Nissens, läsförståelse.
 
  • Gilla
  • Arg
frasen_36 och 4 till
  • Laddar…
I morse så var det ingen kö på Coop, det är så bra för det är aldrig kö :thinking:
 
  • Gilla
frasen_36 och 2 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
I citatet i mess #404 står det:
”Under de 8 år som vi kört elbil har vi gjort väldigt många semesterresor, och vi har aldrig behövt vänta för att komma åt en laddare.”

Det är ett påstående att köerna inte finns.
Nej.


E-kort med hund och texten "If you find yourself in a hole, stop digging!" Humoristisk, rådgivande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
13th Marine och 3 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Så, du menar nu att det finns köer trots att du inte sett några under dina 8 år på semesterresor?
Sett?
Behövt köa har det talats om.
 
  • Haha
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Läsförståelse Nissens, läsförståelse.
Precis, det är nog bara du själv som förstår det du skriver.
 
  • Gilla
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Nissens
FredrikR FredrikR skrev:
Sett?
Behövt köa har det talats om.
Sannolikt syns köerna om de finns. Eller har du stått i en osynlig kö någon gång?
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Precis, det är nog bara du själv som förstår det du skriver.
Om alla anstränger sig lite extra och slutar tolka varandras inlägg går det kanske lite enklare. Eller är det för mycket begärt?
 
Nissens
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nej.


[bild]
Ok, du ser det som en bekräftelse på att de finns? Rätt märklig tolkning i så fall.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Sluta bete er som förfördelade jävla barnungar! Ni får nämna vad ni vill. Men när ni gång efter gång blir överbevisade om att exemplen ni drar fram är jävligt hårt vinklade och icke-representativa för hur det faktiskt är att äga elbil hade man ju trott att något skulle gå in någon gång.
Vad för krav ställer du för att jag ska kunna bevisa problemet med köer?
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Sannolikt syns köerna om de finns. Eller har du stått i en osynlig kö någon gång?
Ja, köer finns, vem säger emot?
Nicke däremot har däremot inte behövt köa under de 8 år han kört elbil.
Han kanske har tur eller är strategisk.
Men Nicke säger inte att köerna inte finns.

Förstår du?
 
  • Gilla
  • Haha
frasen_36 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.