Hej!
Köpte ett hus för ett år sedan och nu har sprutputsen trillat av på en del ställen. Då jobbet är dåligt utfört vill vi gärna lägga pengar på en renovering av fasaden.
Vårt hus är 9x8 meter och c:a 5 m till taknocken med 45 graders lutning på taket.
Fick ett pris idag på 675 kr/kvm av STO men undrar nu om tegel skulle vara en billigare lösning.
Vill nog helst ha putsyta men tegel är i stort sätt underhållsfritt.
Någon som har lite vetenskap om detta?
MvH / Ronnie
 
Hej
Du kan titta på kostnaden av tegel ,som jag har skrivit om tidigare
Mvh ;)
 
swede skrev:
Hej
Du kan titta på kostnaden av tegel ,som jag har skrivit om tidigare
Mvh ;)
Titta på lösvirke murarkostnad ;D
 
Har varit i Kontakt med Åke och han skíckar broschyr.
Du ska ha ett jättetack Swede :)

/Ronnie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.