Skall ta bort ett fönster och då måste jag "täppa" till hålet i väggen på något sätt. Vi har idag putsad fasad men ska sätta träpanel på detta inom ca 4-5 år. Vad är det bästa att sätta ytterst så att skarven mellan hålet och putsen blir tät? Har själv funderat på ngn typ av skiva och sedan täta med ngn bra gukka och eventuellt måla skivan sedan så att den smälter in något sånär med fasaden.
Kan man kanske sätta en skiva av formplywood och sedan måla denna?

Tacksam för snabba svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.