Hej vi ska bygga en farstukvist på ca 5 m bred o ca 2 m ut.
Hur ska vi fästa allt detta i husfasaden och i de yttre stolparna så att det blir stabilt och bra?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.