Redaktionen #1 På konsumentens sida · 3 288 inlägg 13 dec 2016 10:04 Redaktionen På konsumentens sida 3 288 inlägg 13 dec 2016 10:04 #1 Kemikalieinspektionen granskar hemelektronik och resultatet visar att 40 procent av lågprisprodukterna innehåller förbjudna kemikalier. Du kan läsa artikeln här: Farliga gifter i hemmets elektronik
Kemikalieinspektionen granskar hemelektronik och resultatet visar att 40 procent av lågprisprodukterna innehåller förbjudna kemikalier. Du kan läsa artikeln här: Farliga gifter i hemmets elektronik
G gäst #2 Anonym 13 dec 2016 10:19 gäst Anonym 13 dec 2016 10:19 #2 Vissa grejer man köper, som uppenbart kommer från kina, luktar starkt av bensin eller iallafall mycket likt bensin. Måttband, fastspännings-snoddar, elgrejer etc. någon som vet varför och vilket ämne det är som utsöndras?
Vissa grejer man köper, som uppenbart kommer från kina, luktar starkt av bensin eller iallafall mycket likt bensin. Måttband, fastspännings-snoddar, elgrejer etc. någon som vet varför och vilket ämne det är som utsöndras?
Elina Blom Westergren #3 Medlem · Stockholm · 733 inlägg 13 dec 2016 10:51 Elina Blom Westergren Medlem Stockholm 733 inlägg 13 dec 2016 10:51 #3 Det har jag också noterat. Har en stor ficklampa jag fick i julklapp förra året som luktar så starkt att jag inte kunnat använda den.
Det har jag också noterat. Har en stor ficklampa jag fick i julklapp förra året som luktar så starkt att jag inte kunnat använda den.