Ska göra en mellanprisklass-renovering av mitt kök i bostadsrätt (50-tal): vitvaror, bänkskiva mm ska bytas men skåpen ska vara kvar och lackeras om (de är idag målade röda). Har fastnat totalt på färgval. Förhoppningen är att det blir en
retrokyl från Gorenje i beige/krämvit, golvet blir Marmoleum svart/vitrutigt och bänkskivan i ek.
Jag är inne på vitt eller créme, men någon som har mer precisa tips om färgkoder?