Hejsan!

Ni som byggt Hjältevadshus och fått det färdigmålat från fabrik kanske kan svara på vad det är för färg som det är målat med? Hur många gånger är det målat, och är det ändträbehandlat??

Mvh Dennis
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.