Vi ska renovera i källaren och bygga bastu och badrum där. Då ingen av oss är särskillt händiga kommer vi att ha byggarbetare för merparten av arbetet. Det vi funderar på är vad det finns för för och nackdelar med att köpa ett färdigt basturum. Alternativet är att bygga ett rum i rummet.
Finns det någon som har råd och tips till oss?