Ska bygga nytt på tomten och har fått en offert på 2 milj för markarbeten (gräva, platta på mark, VVA, dra fram sladdar). Har räknat med att jag klarar av jobbet för ca 800 000 själv, men får jag egentligen göra det? Jag följer ju då så klart riktlinjerna och bygglovsritningarna, men hur går jag till vägas med dokumentationen för slutbesked? Får man hålla på med vatten och avlopp själv?
Tack I förhand!