Förra ägarna har inte satt vägg i förrådet men jag behövde det för hyllor, krokar och annat så jag har nu smällt upp lite skivor på 3 väggar.
Nu kom jag dock till sista biten där det sitter lite el. Vågar inte sätta 70 isolering mellan reglarna och "klä in" med skiva så frågan är om jag bara ska låta den här sista delen vara som den är eller vad säger ni?