Tjena.
Tänkte sätta in en plejd blåtandsmodul till utebelysningen och har kommit såhär långt.
Jag sliter i de här trådarna men de sitter som berget och jag vill inte förstöra något
Någon som vet hur jag ska bära mig åt?
Se bifogade filer.
Tänkte sätta in en plejd blåtandsmodul till utebelysningen och har kommit såhär långt.
Jag sliter i de här trådarna men de sitter som berget och jag vill inte förstöra något
Någon som vet hur jag ska bära mig åt?
Se bifogade filer.
Nevermind det löste sig. Det var bara jag som var lite mesig när jag tröck. Lite våld löste det.
För tips kolla här inlägg #78
https://www.byggahus.se/forum/threads/plejd.306197/page-6
Eftersom du har både nolla och jord inkopplade på X-anslutningarna behöver du troligen toppklämmor t.ex. WAGO 221-3
https://www.byggahus.se/forum/threads/plejd.306197/page-6
Eftersom du har både nolla och jord inkopplade på X-anslutningarna behöver du troligen toppklämmor t.ex. WAGO 221-3
Klicka här för att svara


