Hejsan.
Efter att det kokat kraftigt i min panna en gång så började jag att få hetvatten toa tanken och det började läcka en aning vid kopplingen för tillkommade vatten till toaletten. Jag misstänker att det är blandningsventilen som sitter nere i pannrummet i taket som har gått sönder? för det blir varmt i ledningen där kallvattnet ska gå in i blandningsventilen. Evigt tacksam för svar.
 

Bästa svaret

Ja då är den troligen trasig och behöver bytas ut.
 
  • Gilla
Holm1985
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.